top of page

Wat we kunnen leren van Sal de Ibiza


Afgelopen week was ik voor een paar dagen naar Ibiza. Uiteraard heb genoten van de zon, de rust en de nodige sangria. Toch zou ik niet mezelf zijn als ik niet rondkijk naar toffe merken en concepten. Sal de Ibiza is een merk in zout. Ja, zout en het is in Europa een groot succes. Ook in Nederlandse restaurants heb ik de kenmerkende potjes regelmatig zien staan. Ik besloot in dit merk te duiken. Als het gaat om branding inspiratie, staat Sal de Ibiza aan de top van de lijst! 🍽️ Hier zijn enkele lessen die we kunnen leren van dit smaakvolle zout:


De lessen


Waardeer de Eenvoud: Soms zijn de eenvoudigste ingrediënten de meest waardevolle. Sal de Ibiza herinnert eraan om dicht bij onze kernwaarde te blijven en het eenvoudig te houden.


Authentieke Smaak: Net zoals Sal de Ibiza de essentie van de Middellandse Zee vastlegt, kunnen we leren om authentiek te zijn en onze ware smaak (in branding) te omarmen.


Experimenteer en Creëer: Net zoals chef-koks spelen met verschillende zoutsoorten, kunnen we leren om te experimenteren en unieke combinaties van onze huidige marketingmix te maken.


Deel de Smaak: Zoals je een heerlijke maaltijd deelt met vrienden en familie, kunnen we leren om onze positieve ervaringen en kennis te delen.


Voeg een snufje Sal de Ibiza toe aan je marketingavonturen en ontdek de magie. Benieuwd wat voor lessen ik haal uit de marketing/branding van aan door jou gekozen bedrijf? Laat het me weten!

bottom of page